sâmbătă, 22 octombrie 2011

Cupcakes cu ciocolata si frisca




Reteta de la Gaby_d. ( Papa bun). Merci Gabita, pupici.
Cu aceste briose ma gandesc sa particip si eu la provocarea lunii octombrie "Dulce Romanie".

Pentru briose:
-3 oua 
-200 g faina 
-100 gr zahar pudra 
-o lingurita praf copt 
-100 gr unt moale 
-60 ml lapte
    Pentru sirop:
    -100 ml apa
    -1 lingura cu varf zahar
    -esenta de rom

    Pentru ornat:
    -crema ganache de ciocolata obtinuta din 90 g ciocolata amaruie (Kandia am pus eu) si 150 ml frisca
    -150 ml frisca

    Se pun toate ingredientele intr-un bol si  se mixeaza.Rezulta un amestec cremos, lucios. (vezi poza)
    Compozitia rezultata se repartizeaza uniform in formele de vriose in care am pus cosulete de hartie. Din aceasta cantitate ies fix 12 bucati. Se coc briosele 25 minute, apoi se scot, se lasa sa se raceasca.
    Cu un bat de frigarui am intepat din loc in loc briosele :) si le-am insiropat. Le-am ornat cu crema ganache si cu frisca, apoi fiindca am gasit niste resturi de ciocolata cu lapte, am topit-o, am pus-o intr-o punga si am spritat ciocolata peste briosele motate. :)






    19 comentarii:

    1. Ce frumoase sunt si cred ca foarte delicioase!!!Pup!

      RăspundețiȘtergere
    2. Arata super!!!.... Abia astept reteta ... cu siguranta le voi face!!!... Sanatate multa!!!

      RăspundețiȘtergere
    3. foarte frumose ti-au iesit.de gust no comment ...sau da,coment.delicioase!
      pupici

      RăspundețiȘtergere
    4. Foarte frumoase! Nu am papat niciodata ! :P

      RăspundețiȘtergere
    5. Mmmmmm un adevarat spectacol,asa de elegante...si desigur,DELICIOASE...
      Pupici si o dumineca placuta!!!

      RăspundețiȘtergere
    6. Felicitari! Arata extraordinar de bine! :) Pupici!

      RăspundețiȘtergere
    7. Multumesc Licuta. Sunt intr-adevar foarte bune.

      RăspundețiȘtergere
    8. Multumesc Felis. Sa le faci negresit pentru ca sunt foarte bune.

      RăspundețiȘtergere
    9. Multumesc Aziz. Am pastrat si pentru tine :)

      RăspundețiȘtergere
    10. Multumesc Mire. Se fac atat de repede si atat de simplu incat ar fi pacat sa nu le incerci.

      RăspundețiȘtergere
    11. Multumesc Petronela. O duminica frumoasa si tie.

      RăspundețiȘtergere
    12. M-ai omorat, ce dulciuri reusite faci!!!

      RăspundețiȘtergere

    Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.