sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Sarmale din varza dulce


-1 kg carne tocata amestec (vita+porc)
-2 cepe
-1 cescuta orez
-marar verde
-sare, boia dulce
-1 varza proaspata
-ciolan dezosat
-300 ml suc de rosii

Carnea tocata se amesteca cu orezul, ceapa calita , mararul verde, sarea si boiaua dulce.


Varza se opareste si se desprind frunzele. Se indeparteaza vinele groase iar daca frunzele sunt foarte mari, se taie in doua.

Se pune o lingura de carne pe o foaie de varza, se ruleaza (toata lumea stie cum se fac sarmalele :) )


Intr-o oala (ideal ar fi in vas roman, dar am sa-mi cumpar unul), se pune pe fund varza tocata, crengute de cimbru si se aseaza sarmalele. Printre sarmale se pun felii de ciolan afumat.
Peste sarmale se toarna sucul de rosii amestecat cu apa si o lingurita sare si se pun la fiert la fo mic.


 Cand sunt aproape gata, se pune oala in cuptor pentru 30 minute.


Se servesc dupa pofta inimii :) ,cu sau fara smantana.



4 comentarii:

  1. Cu muuuulta smantana ca altfel nu imi plac:))
    Eu nu pun marar niciodata doar cimbru.
    Nu prea sunt fan marar.
    Pofta buna la ele;)
    Eu am sa fac..la craciun cu ciolan afumat..ca intotdeuna:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Criss,arunca si la mine o sarma!foarte bine arata .Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Bianca. Mie imi plac si fara smantana. Si eu am pus ciolan dezosat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nela, stai pe aproape ca arunc. Aterizeaza sarmalele tocmai la Craiova. :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.