duminică, 3 decembrie 2023

Carnati vegani


Ei bine, am facut-o si pe asta. 😀 Numai carnati n-am pregatit niciodata. Si asta pentru ca nu suntem mari fani. Dar, acum am pregatit carnati vegani. Pai ce nu fac eu pentru veganul meu? 

E ceva de lucru cu acesti carnati. Indeosebi cu impachetatul lor . Si evident, m-am straduit sa le dau o forma cat mai frumoasa si cat mai apropiata de cea a carnatilor. Intr-o zi cand voi avea timp si chef, am sa repet acesti carnati, dar mult mai condimentati si mai aromati. 

De cand Alex a devenit vegan si eu incerc sa-i pregatesc tot felul de ciudatenii (noroc ca le gasesc pe Instagram). De fiecare data cand incerc o reteta, respect in totalitate ingredientele si cantitatile, urmand ca mai apoi sa revin asupra ei si sa fac modificari dupa gustul meu. 

Ingrediente:

-100 g ciuperci
-1 ceapa
-2 linguri ulei
-200 g tofu
-1 morcov
-cateva frunze de busuioc
-1 lingurita sare
-piper
-putin cimbru
-1 lingurita condiment pentru carnati
-1 lingurita pudra de usturoi
-1 lingurita boia dulce si/sau afumata
-130 g gluten
 
Toate ingredientele, cu exceptia glutenului se pun intr-un chopper si se mixeaza pana devin ca o pasta. Se adauga apoi glutenul si se miteaza pana rezulta o compozitie care seamana cu un aluat vartos. 
Se scoate aluatul obtinut si se mai framanta cu mainile, apoi se imparte in 12 bucati egale. Fiecare bucata se ruleaza, i se da o forma cat mai apropiata de cea a carnatilor, se inveleste in folie de aluminiu, apoi in folie alimentara. Aici e nevoie de ceva timp si rabdare. Se fac noduri la capete si se fierb carnatii timp de 25 minute. Dupa acest timp se scot, se lasa sa se raceasca si se indeparteaza foliile. 
Se ung cu putin ulei si se remenesc in tigaia grill. Se servesc cu garnitura preferata. In cazul de fata, cu niste cartofi dulci la cuptor. 








 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.