vineri, 4 iunie 2010

Tort cu mere si biscuiti


Dupa reteta de aici , am facut un tort usor si racoros cu mere si biscuiti.
Imi place la nebunie reteta aceasta si mai ales imi place ca se face foarte repede si foarte usor.
 De aceasta data am pus doua straturi de biscuiti. Am pus jumatate din crema in cratita, apoi un strat de biscuiti, din nou crema si in final biscuiti.






Asa arata dupa ce a stat 4 ore in frigider si o jumatate de ora in congelator.


Ornat cu frisca si pudrat cu scortisoara.






8 comentarii:

  1. ce bunatate !ff fain a iesit si simplu :) imi aduc aminet de copilatrie cand mam imi facea mar cu biscuiti eram moarat dupa el :)))
    te pup si pe cuarnd ....Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. il est très original ce gâteau et doit vraiment fondant et délicieux
    j'aime beaucoup cette recette
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  3. Que maravilla esta torta! te ha quedado super tentadora, y el pan que está debajo más me llama, con ese doradito precioso. Te felicito y me llevo la receta porque realmente es fácil y rápida.Cariños

    RăspundețiȘtergere
  4. Graciela, me alegro que te gusta esa receta. Muchisimas gracias.

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci beaucoup Fimere. Bonne week-end.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Anca. Intr-adevar mar cu biscuiti e face parte din copilaria noastra.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.