duminică, 5 iunie 2022

Desert vegan cu banare si unt de arahide

 

Aceasta e de fapt o idee de mic dejun, gustare sau desert vegan, destinat indeosebi persoanelor care doresc sa adopte un stil de viata sanatos. 

L-am pregatit pentru Alex, pentru ca eu u pot spune ca sunt fan unt de arahide, cel putin nu in combinatia aceasta. In schimb in asest Brownie, merge perfect si e exact pe gustul meu. 😀

Ingrediente:

-banane

-unt de arahide

-capsune

-miere sau sirop de agave


Taiati banana in doua pe lungime, puneti cate o lingurita de unt de arahide si repartizati pe toata banana, puneti felii de capsune sau puteti folosi si zmeura, apoi puneti putina miere si desertul e gata. Eu urmaresc pe facebook pagina unui antrenor de fitness si de acolo m-am inspirat, iar Alex a fost super incantat, Adevarul e ca ma straduiesc sa-l cocolosesc cat mai mult in aceasta perioada destul de stresanta pentru el, cu BAC-ul si admiterea la usa. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.