marți, 31 mai 2022

Absolvire Alex

 


12 ani de scoala au zburat cu viteza vantului. Stiti vorba cantecului, "Tic Tac, anii trec, te schimba, Si nu mai recunosti omul din oglinda". 

Parca ieri paseam pentru prima data in curtea scolii in clasa I, cu Alex , copilas de 7 ani, mic, timid si foarte cuminte, de mana si intr-o clipa am si ajuns la finalul clase a XII-a, cu un Alex de 19 ani, barbat in toata regula. 

Generația 74 (promoția 2022) a Liceului Teoretic Gheorghe Marinescu din Târgu Mureș si-a luat adio de la viața de licean - Miercuri 25 mai 2022, ora 11.00 printr-o Festivitate de absolvire găzduită de Teatrul de Vară din Târgu Mureș.

Frumos, emotionant, un moment memorabil.  

Las si eu niste poze aici, doar cateva, pentru ca totul s-a derulat in mare graba si practic n-am facut decat cateva poze pe repede inainte. Oricum Alex nu prea sta la pozat, nu-i place sa-i fac poze. 

Mandra de copilul meu, care a incheiat si clasa a XII-a in calitate de premiant, cu rezultate bune. Ca intotdeauna e loc de mai bine, dar el s-a focusat in acest an indeosebi pe pregatirea pentru admiterea la facultate. Un pas greu, dar nu imposibil de facut.

 

















Mult succes, dragul meu Alex. Sper sa iti implinesti visul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.