duminică, 2 ianuarie 2011

Tort Nemo


Ca orice copil, Alex adora desenele animate. Pestisorul Nemo este unul din personajele lui preferate. Trebuie sa recunosc ca si mie imi place filmuletul si am urmarit de mai multe ori aventurile nazdravanului pestisor. 
Astfel, m-am gandit sa-i fac o bucurie, un tort surpriza cu personajul preferat. Cel mai tare ma bucur ca lui Alex i-a placut tare mult tortuletul. Este primul meu tort de acest gen, asa ca va rog, fiti indulgente. :)
Anemonele, iarba de mare si Nemo au fost facute din pasta de lapte praf, restul ornamentelor fiind de ciocolata. Trebuie sa mai spun ca m-am inspirat de la o fata draguta si foarte talentata, Eni (Cakeni - Kreativ Torta) . Desigur Nemo al meu nu e atat de reusit ca si al ei, dar la mine e primul pas. :)

Reteta tortului o gasiti aici







Si Alexutul meu, foarte incantat de tort.


17 comentarii:

  1. supeeeeerb!!! bravo! felicitari. arata minunat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cris... fff frumos tortul... Ce indulgenta... este super... Un pupic lui Alex

    RăspundețiȘtergere
  3. Giovanna, multumesc mult. Mai am de invatat si de exersat, dar ma bucur ca am reusit si atat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Felis. Pupici si lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super ti-a iesit!!! Se vede pe fata lui Alex ca e extrem de incantat!!!.Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristina,ez a torta,gratulálok,fantasztikusan ügyes vagy!!!nem kis munka volt!!
    megkostólnám!!!!!!!Sőt!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata tare bine, iar faptul ca Alex a fost foarte incantat spune totul.
    la multi ani.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristina fantasztikusan sikerült gratulálok. A halacska tökéletes lett és a receptjeidet tudod hogy imádom. Nagyon köszönöm hogy megemlitettél , nem is gondolod milyen jol esik!
    Csak igy tovább . Puszi

    RăspundețiȘtergere
  9. Koszonom Piroska. Annak orvendek hogy a fiamnak nagyon tetszett.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Micul. Pai da, i-a placut mult de tot lui Alex.

    RăspundețiȘtergere
  11. Koszonom szepen Eni. Persze hogy megemlitettelek, vegul is nallad lattam a Nemo tortat es aszt probaltam utanozni.

    RăspundețiȘtergere
  12. Alex e un dragut, se vede ca e fericit de tortul care-l are in fata. Pupici pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  13. alex doit être fier de son gâteau je le trouve magnifique bravo
    mes meilleurs vœux pour la nouvelle année 2011
    à bientôt

    RăspundețiȘtergere
  14. Super fain ti-a iesit! Un pupic pt. Alex ;-)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.