sâmbătă, 11 februarie 2012

Cupcakes "After eight" ...with love (provocarea lunii februarie)




Provocarea lunii februarie 2012"DulceRomanie" estegazduita de Postolache Violeta (Caietul cu retete). Pentru aceasta provocare, temele alese de ea au fost drojdia si "Sa gatim cu dragoste". Cum in ultimul timp m-am axat pe cupcakes-uri, as putea spune chiar ca am facut o obsesie pentru aceste dragalase prajituri, am pregatit fireste cupcakes "After eight". Stiti voi ciocolata aceea mortala :), amaruie cu crema de menta.
Mai vreau sa va spun ca eu voi fi gazda urmatoarei provocari, cea din luna martie si sper sa vin cu teme la fel de atragatoare si de ce nu, provocatoare, cum au fost toate cele de pana acum.

Pentru briose: (din nou cea mai simpla reteta :) )

-3 oua
-100 g unt moale
-100 g zahar pudra
-60 ml lapte
-200 g faina
-1 plic praf de copt
-2 linguri cacao

Se pun toate ingredientele intr-un bol si se mixeaza.
Repartizam uniform compozitia rezultata in 12 cosulete si coacem aproximativ 25 minute.
Se pot insiropa, daca doriti. Eu am stropit fiecare briosa cu un sirop din apa + zahar + esenta de rom.

Ganache de ciocolata:
-100 g ciocolata amaruie
-200 ml frisca

Topim ciocolata uin frisca si dam la crema la frigider pentru 1 ora. Dupa ce crema s-a racit, batem spuma cu mixerul.

Ganache de ciocolata alba cu menta
-100 g ciocolata alba
-120 ml frisca
-1 lingura sirop de menta
Procedam la fel ca la crema de ciocolata neagra.

Punem intr-un posh crema de ciocolata neagra si spritam pe fiecare prajitura. Peste crema de ciocolata neagra spritam crema de ciocolata alba cu menta. Ornam cu inimioare de ciocolata.





14 comentarii:

  1. Arata foarte bine.
    Bafta la concurs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt si yummy, tare delicioase!!!Pup si Happy Valentines!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe si super bune cu menta si cioco!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Micul. De fapt nu e un concurs, nu se castiga decat ...experienta :) si prietenie .

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci Timea. Si mie imi place combinatia.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador ciocolata cu menta. Cred ca au iesit o nebunie. Happy Valentine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador ciocolata cu menta,deci deliciosssssssssssssssssss!

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa fie delicioase! As manca singura o tava intreaga, bomboanele After Eight sunt preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.