sâmbătă, 30 iulie 2011

Salata de vinete cu ardei copti



Salata de vinete este mancarea mea favorita pe timp de vara, facuta cu vinete proaspete, fara maioneza, doar cu putin ulei si ceapa si de aceasta data si cu ardei capia copti.

-3 vinete mari
-2 ardei capia
-1 ceapa
-100 ml ulei
-sare

Coacem vinetele pe aragaz, pe care in prealabil il acoperim cu folie de aluminiu, pentru altfel riscam sa nenorocim bietul aragaz. :) Curatam vinetele de coaja, le punem intr-o streguratoare sa se scurga zeama, apoi le tocam. Pe o plita coacem si ardeii, ii curatam de coaja si de samburi si ii tocam si pe acestia. Punem vinetele intr-un bol si adaugam pe rand uleiul, anestecand cu mixerul. Adaugam sare dupa gust, cepa tocata si ardeii. 





4 comentarii:

  1. Foarte bine arata,Cristina!Imi imaginez ce gust are!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. buna cristina , mi se pare foarte aratoasa salata ta de vinete...crezi ca daca as pune ardeii copti dar pe care ii am in confgelator va fi la fel de gustoasa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Alina. Cu siguranta va fi la fel de gustoasa. Nu cred ca e vreo diferenta, ardeii copti congelati isi pastreaza foarte bine gustul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi fac si eu. :D Am ardei copti in borcan, sper sa nu-mi iasa salata acra.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.