luni, 21 martie 2011

Fasole batuta


-500 g fasole alba
-4 cepe
-2 buc.usturoi
-sare dupa gust
-boia de ardei
-boabe de piper
-2 foi de dafin
-ulei

Fasolea se pune de seara pana dimineata la inmuiat. Apoi se fierbe, se arunca apa. Se repeta operatiunea de 3 ori, astfel fasolea nu mai baloneaza. Dupa ce se arunca si a treia apa, se pune apa curata, se adauga sare, cateva boabe de piper pe care ulterior le vom scoate, 2 foi de dafin si un catel de usturoi. Se fierbe pana se inmoaie fasolea, apoi se pune intr-o strecuratoare sa se scurga. O cana de apa in care a fiert fasolea se pastreaza.


Se zdrobeste fasolea cu ajutorul mixerului vertical, se adauga cate putin din apa in care a fiert, 2-3 linguri ulei, usturoi , sare dupa gust.


Cele 4 cepe se taie solzisori si se calesc in ulei. Se adauga boia de ardei peste ceapa. Se serveste fasolea cu ceapa calita si optional cu carnati. Eu prefer fara. :)






3 comentarii:

  1. Asta da mancare....si eu o sa fac ca imi e pofta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu prea imi place, da am un sot caruia ii place tare mult fasolea.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina..in legatura cu fasolea data prin sita...si eu o fac mai intai cu mixerul vertical pana se zdrobeste bine si apoi o dau prin sita. Sa stii ca arunc din ea ce e mai mare ..pt ca pielitele alea nu se zdrobesc chiar de tot..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.