luni, 15 august 2011

Flori de dovleac pane


...sau hai sa zic ca am facut-o si pe asta...
Insa "nothing to die for",  mai pe romaneste nu e cine stie ce. Usor amarui, se pot manca insa eu ma asteptam la cu totul altceva. Noroc ca n-am cules mai multe.
Florile de dovleac se culeg dimineata cand sunt deschise. Nu va uitati ca ale mele sunt ofilite ca au facut cale lunga de la Botosani la Tirgu Mures. Deci, se spala, se scoate pistilul,in interior se pun bucatele de mozarella (eu am pus cas proaspat), se strang capetele, se dau prin faina, ou batut cu sare si piper si se prajesc in ulei incins. Eu am facut si cateva bycati de cas pane.





Un comentariu:

  1. Erre az étkezésre jöttem volna ha meghívsz!!!Még sosem ettem sütőtök virágot!!!nagyon guszta!!!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.