joi, 21 iulie 2011

Ardei copti pane


Imi plac la nebunie ardeii copti si am de gand sa caut noi retete preparate cu ardei copti. Desigur salata de ardei copti e favorita insa pe locul doi :) e aceasta reteta de ardei copti pane.

-4 ardei
-4 felii de cascaval
-1 ou
-faina
-sare, piper
-pesmet

Coacem ardeii pe o plita, (vrand nevrand murdarim putin si aragazul :) ) apoi ii punem intr-un castron si ii  acoperim. Eu am copt mai multi si am facut si salata. Lasam sa stea asa 10 minute, dupa care se pot decoji foarte usor.



Scoatem cotorul si samburii, punem o felie de cascaval in mijloc, sare, piper, poi ii dam bine prin faina, ou batut si pesmet si ii prajim in ulei incins.


Am facut si cateva bucatele de cascaval pane pentru Alex.


Servim cu piure de cartofi si salata (tot de ardei copti :) )




7 comentarii:

  1. asta e prima mea reteta pe lista de vreo saptamana sa o fac!cred ca e delicioasa!in week-end trebuie neaparat incercata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare bine.O idee grozava.O zi buna!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc draga mea. Bun venit pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  4. ador ardeii copti.sunt preferatii mei.n-am incercat ardei copti pane.sunt pe lista de asteptare.pupic

    RăspundețiȘtergere
  5. wow ce reteta....cred ca este un deliciu.De abea astept sa-l prepar si eu.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super reteta!!! Trebuie sa fac si eu cu toate ca sotului meu nu ii plac ardei copti.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.