joi, 19 ianuarie 2012

Cupcakes cu visine si mascarpone



Pentru briose:
-3 oua
-100 g unt moale
-100 g zahar pudra
-60 ml lapte
-200 g faina
-1 praf de copt
-visine din congelator

Pentru sirop:
-zeama lasata de visine
-1 lingura zahar
-esenta de migdale

-putina apa astfel incat sa obtinem cam 150 ml sirop

Pentru crema:
-250 g mascarpone
-1 lingura zahar pudra
-150 ml frisca 
Se pun toate ingredientele intr-un bol si se bat cu mixerul pana rezulta un amestec cremos, asa cum se poate vedea si in poza. Reteta de briose o am de la Gady_d si de cand am facut prima data aceasta reteta, mi-a placut atat de mult incat n-am mai revenit la vechea mea reteta de briose.
Se repartizeaza amestecul acesta in forme de briose in care am pus in prealabil cosulete de hartie si se coc 25 minute in cuptorul preincalzit. Se scot briosele si se inteapa din loc in loc cu o scobitoare, apoi se insiropeaza cu siropul obtinut din zeama de la visine, zahar, apa si esenta de migdale.
Pentru crema, batem crema mascarpone cu zaharul, apoi adaugam si frisca si batem impreuna pana rezulta o crema spumoasa. Punem crema intr-un posh si spritam pe fiecare briosa apoi picuram putin sirop din dulceata de visine.








10 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.