joi, 8 decembrie 2022

Tort vegan cu ciocolata si visine

 

Am facut-o si pe asta. 😁 Adica tort de post. Nu mi-as fi imaginat vreodata ca am sa fac si torturi de post, dar cum spuneam si alte dati, nevoia te obliga. Si cum Alex al meu e mare amator de ciocolata si prajituri cu ciocolata, trebuie sa ma adaptez cerintelor lui de vegan convins si sa ma sucesc in asa fel incat sa-i pregatesc deserturi "curate". 😀

Pot sa spun ca tortul a iesit foarte bun, atat de bun incat nimeni n-ar fi zis ca e de post, astfel incat poate sta pe orice masa de sarbatoare, fara ca cineva sa sesizeze ca ar fi ceva "in neregula" cu el. 😀

Reteta completa si explicatiile pas cu pas se gasesc pe noua mea pagina,

Vegan Lifestyle













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.