sâmbătă, 3 decembrie 2022

Parizer vegan

 

De cand Alex a ales stilul de viata vegan, gatitul a devenit o provocare pentru mine si asta in primul rand pentru ca vreau sa ii pregatesc mancaruri cat mai variate, dar care sa si arate bine si sa fie si gustoase, sa inlocuiasca tot ce ii placea inainte de a deveni vegan. Asa am ajuns la acest parizer vegan, din faina de naut, care e foarte gustos si merge perfect la micul dejun. Sigur ca aspectul e aproape identic cu cel al parizerului din comert, gustul insa nu prea seamana. Dar important e ca lui ii place foarte tare. Saptamana trecuta l-am pregatit pentru prima data, exact asa cum l-am vazut aici. Insa la fel ca si in cazul branzei de naut, am modificat reteta si azi l-am facut din nou. De aceasta data a iesit mai bun, mai ferm, cu o textura mai apropiata de cea a parizerului. 

Pentru aceasta reteta aveti nevoie de putine ingrediente, timpul de gatire este unul foarte scurt, dar e foarte important sa aveti totul pregatit inainte de a va apuca de prepararea propriuzisa a parizerului, pentru ca el se va ingrosa rapid si riscati sa nu-l mai puteti pune in forme. 

Asadar, mai intai va veti pregati doua sau 3 pahare (cum sunt acelea clasice pentru apa, inalte si drepte). 

Cu o pensula se vor unge cu ulei de masline paharele respective. Eu am uitat sa pozez aceasta etapa. 

De asemenea veti avea pregatite condimentele, sucul de sfecla rosie si uleiul de masline. 

Ce ar mai fi de mentionat, este ca am cumparat doua feluri de faina de naut. Ei bine, parizerul imi reuseste cu acest tip de faina, in ambalaj verde. Pentru ca am mai comandat si mi-au trimis faina de naut in ambalas argintiu. Ei bine, in loc de parizer mi-a iesit un fel de pate. Gustos si acela, dar nu se putea taia felii, doar unge pe paine. 

Reteta completa si explicatiile pas cu pas se gasesc pe noua mea pagina,

Vegan Lifestyle 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.