miercuri, 27 iunie 2018

Tarta cu rosii si mozzarella


Intr-una din zile, am vazut pe facebook un filmulet marca Club Chef, cu o tarta apetisanta, cu rosii umplute cu mozzarella. N-am mai gasit filmuletul, dar am facut o tarta dupa cum mi-am amintit ca era in film.

Ingrediente aluat fraged:
-300 g faina
-150 g unt rece
-1 ou
-1 lingurita rasa sare
-1-2 linguri apa rece

Faina se pune intr-un bol incapator, se adauga sarea si untul rece. Cu varful degetelor, se amesteca untul cu faina, pana capata un aspect de firimituri. Se adauga oul si apa rece si amestecam pana se formeaza o bila de aluat. Nu se framanta foarte mult, pentru a nu se activa glutenul. Nu avem nevoie de un aluat elastic, ci de unul fraged. Se intinde aluatul intr-o forma de tarta.

Umplutura:
-7 rosii (ideal ar fi sa fie de marimi egale)
-2 cutii mini mozzarella (Lidl)
-5 oua
-3 felii sunca/muschiulet/bacon, orice mezel aveti prin frigider
-1 ceapa verde (doar partea verde am folosit-o)
-80 g cascaval ras
-sare, piper

Rosiile se spala, se taie la fiecare cate un capacel si se scobeste miezul. E important sa nu ramana partea cu seminte, pentru ca va lasa apa la copt si va umezi tarta. Bilutele de mozzarella se pun intr-o strecuratoare si se lasa sa se scurga. In rosiile scobite, se adauga putina sare si bilutele de mozarella. (Acum, nu stiu ce mozzarella au folosit baietii de la Club Chef, pentru ca se intindea atat de frumos cand a fost taiata tarta, dar ale mele parca s-au intarit, nici vorba sa se intinda. Oricum, gustul a fost foarte bun.)
Ouale se bat ca pentru omleta, se adauga cozile de ceapa verde, sunca taiata cubulete si cascavalul ras, sare si piper dupa gust. Se toarna compozitia in tarta, printre rosii, avand grija sa nu punem peste rosii. Se coace tarta aproximativ 35-40 minute, in functie de cuptor, pana cand va avea o culoare aurie.
E foarte buna, chiar daca aspectul nu e cel mai reusit.
EDIT: Intre timp am gasit si filmuletul cu reteta originala.
https://www.chefclub.tv/fr/recettes/original/c45d5457-9bbd-402f-988a-5b54633c5bdd/tarte-tomate-mozza-la-tarte-de-lete/








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.