sâmbătă, 11 iunie 2011

Castraveti bulgaresti II


...fara e-coli :)
Mancati castraveti? Eu da si inca n-am patit nimic de la ei, asa ca daca tot am vazut ieri la Real castraveti foarte ieftini, sub 2 lei/kg, am ales cativa sa pun si in borcane.
Nu stiu cine are interesul sa creeze panica si sa prosteasca oamenii (dar banuiesc), cert e ca cineva a facut bani frumosi pe seama prostilor....Dupa boala vacii nebune, pesta porcina, gripa aviara doar legumele si fructele au mai ramas cat de cat sanatoase, asa ca acum a venit randul sa fie si ele atacate de ceva sau cineva



4 comentarii:

  1. Am vazut si eu ca sunt foarte ieftini castravetii. Sunt curioasa daca stau pana la iarna...eu stiu din "batrani"ca doar prin iulie/august se pun castravetii la murat. Dar poate stau...si daca ii mananci prin toamna pana la iarna..sigur stau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pup Criss.care e treba cu castravetii ?de ce sa nu mancam?ma lamuresti, te rog?nu sunt la curent cu noutatile

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca, eu nu prea tin cont de ce se spune din batrani, intotdeauna am pus devreme castravetii si au stat fara probleme.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarah, bine-ai revenit.
    Cu castravetii a fost un intreg scandal, nemtii spuneau ca bacteria e-coli s-ar afla in castravetii din Spania. Ciudat e totusi ca in Spania n-a murit nimeni, doar in Germania au murit cateva persoane infestate cu e-coli. Destul ca si la noi s-au aruncat tone de castraveti, s-a creeat o adevarata isterie.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.