marți, 23 martie 2010

Gulas de cartofi cu costita afumata


Aceasta e un fel de mancare taraneasca , dupa cum ii spun eu, insa e foarte buna si usor de facut.

-1 kg cartofi
-o bucata costita afumata
-1 morcov
-2 cepe
-bulion sau suc de rosii
-sare, piper, marar verde



Ceapa taiata solzisori se caleste in putin ulei. Se adauga apa si se pune costita taiata si spalata sa fiarba.


 

Cand carnea e aproape fiarta se adauga morcovul taiat rondele.
In final se adauga cartofii taiati cubulete. E bine sa se foloseasca (,) cartofi rosii. Eu am avut doar albi si s-au cam zdrobit desi nu i-am fiert mult. Se condimenteaza cu sare, piper. Se adauga sucul de rosii sau bulionul si mararul verde.





2 comentarii:

  1. Mmm ce bine arata. Si la mine acum e pe foc tocanita de cartofi:) dar cu carnat afumat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Bia. Si eu fac de cele mai multe ori cu carnati dar acum am vrut cu costita. Imi plac afumaturile (desi nu-s prea sanatoase).

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.