duminică, 23 mai 2010

Guacamole cu feta


Guacamole este o pasta de avocado, pe care eu am combinat-o cu branza feta. Asta dupa ce am facut si in varianta simpla, doar cu lamaie si nu mi-a placut. Noroc cu Micul care atunci cand ne-a invitat la ea, ne-a servit cu un astfel de guacamole si care mi-a placut la nebunie. Micul a facut cu branza de vaci degresata, eu am pus feta pentru ca asta aveam dar e foarte buna si asa.
-1 avocado copt
-150 g branza feta
-1 ceapa verde
-zeama de lamaie


Se pun toate intr-un bol si se paseaza cu mixerul vertical pana rezulta o crema fina.



Se servesc cu rosii taiate cubulete . Micul a pus deasupre si muguri de pin prajiti dar eu n-am gasit.
Eu am cam exclus painea si am inlocuit-o cu niste dischete din grau expandat sau orez expandat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.