marți, 12 iunie 2018

Salata Caprese cu naut


Stiti de ce iubesc eu conservele Sun Food? Pentru ca ma ajuta sa pregatesc un pranz sau o cina ultra rapida, gustoasa, sanatoasa si satioasa. In zilele in care ajung acasa dupa ora 17:00, numai chef de gatit nu am. Daria trage de mine sa iesim in parc. Si seara pe la 20:30 trag eu de ea :))) sa mergem acasa. Cumva, dupa negocieri si promisiuni ca "maine stam mai mult in parc", reusim sa mergem spre casa. Pe aleea catre casa, ne oprim sa "dragalim" toti catelusii, asa ca mai zabovim o jumatate de ora si intr-un final ajungem si acasa. Rupte de oboseala. (Mai mult eu decat ea.) Habar n-am de unde are atata energie. Eu abia astept sa fac un dus si sa ma culc. :)) Si atunci cine sa mai gateasca? Gatitul ramane pe week-end. Dar cum si in restul zilelor trebuie sa mancam cate ceva, solutia salvatoare vine de la Sun Food. Azi va pezint ceva extrem de simplu si delicios in acelasi timp, o salata caprese cu naut. (fara prea mult busuioc, ca nu ma dau in vant dupa el)

Ingrediente: (2 portii)
-1 conserva de naut Sun Food
-1 cutie (250g) mini mozzarella 
-250 g rosii cherry
-3 frunze de busuioc (se pot pune si mai multe)
-1 catel de usturoi
-sare dupa gust
-ulei de masline

Spalam rosiile si le taiem in doua sau 4 bucati, in functie de marime. Scurgem nautul si il adaugam peste rosii. Bilutele de mozzarella le taiem in doua si le punem in bol, peste rosii si naut. Adaugam si frunzele de busuioc rupte sau tocate. Eu am pus doar trei frunze, dar daca va place aroma de busuioc, puteti pune si mai multe. Adaugam usturoiul zdrobit, uleiul de masline si sarea dupa gust, amestecam salata si cina e gata. :) Sau se poate pune salata intr-un borcan si poate fi gustarea ideala la serviciu. 
Enjoy!



 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.