marți, 5 aprilie 2022

Chiftele din linte rosie

 

Aceste chiftele din linte rosie le-am vazut pe Facebook, postate de Chef Nicolae Tomescu si am stiut din prima clipa ca vor fi pe placul meu. Asta pentru ca aduce oarecum cu falafelul, dar si pentru ca eu prefer intotdeauna chiftelutele vegetariene in locul celor din carne. Ei bine, cum spuneam intr-o alta postare, Alex a decis sa fie vegetarian. O idee buna, zic eu si ar merita sa adoptam cu totii o dieta fara carne, cel putin. (Nu ma vad renuntand in totalitate la oua, lapte, branzeturi, mai ales pentru ca fac tot timpul prajituri.)

Sambata am facut aceste chiftelute absolut delicioase, dar am facut doar o jumatate de portie. Sunt absolut delicioase calde, proaspete si sunt la fel de bune si a doua zi. Ma gandesc ca ar merge si cu un sos de rosii, niste chiftelute marinate vegetariene. Cu siguranta am sa incerc si acea varianta.

Reteta completa si explicatiile pas cu pas le gasiti pe noua mea pagina,

Vegan Lifestyle













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.