sâmbătă, 5 decembrie 2009

Prajitura "Krem a la krem"

Azi am facut si eu in sfarsit aceasta prajitura insa n-am respectat in totalitate reteta originala. Asadar am sa scriu cum am facut eu.
Pentru blat:
-6 oua
-6 linguri zahar
-1 plic crem ole cu cacao

Desi crema prevede 200 ml lapte si 200 ml smantana, eu am modificat putin crema.
-500 ml frisca (creme patiserie Meegle)
-1 plic creme Ole de vanilie
pentru glazura am folosit o ciocolata pe care am topit-o la microunde si am amestecat-o cu 2 linguri lapte


Pentru blat, se separa ouale, albusurile se bat spuma tare. Galbenusurile se amesteca cu zaharul si se bat cu mixerul pana se albesc si se topeste zaharul. Se adauga praful de creme Ole de ciocolata si in final, cu o lingura de lemn se adauga albusurile batute. Se coace in cuptor preincalzit, la foc mic aproximativ 25 minute.

Pentru crema, se amesteca frisca cu praful de creme ole si se bate cu mixerul. Se face foarte repede, in doua minute e gata.



Se pune crema peste blatul racit.

Se pune la rece, in frigider pentru 2 ore,


dupa care se pune glazura.
Se taie cu un cutit pe care il inmuiem permanent in apa calda pentru a se putea taia frumos .



3 comentarii:

  1. Multumesc Alison. Postez si reteta dar aseara imi era prea somn. In plus internetul merge atat de prost, nici nu reusesc se deschid unele pagini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.