duminică, 31 iulie 2011

Tort cu crema de iaurt si nectarine



Un tort perfect pentru o zi de vara, delicios si racoros. Si cel mai important, fara coacere si gata in 15 minute. Asteptarea dureaza ceva mai mult. :)
Reteta am gasit-o pe blogul lui Judy . (merci pentru reteta, e delicioasa)

Pentru blat:
-250 g biscuiti simpli
-2 linguri zahar pudra
-putina esenta de migdale
-150 g unt topit

Pentru crema:
-600 g iaurt de piersici
-300 ml frisca
-1 plic gelatina
-4 linguri lapte
2 linguri zahar pudra (sau mai mult, in functie de preferinte)
-2 nectarine sau piersic decojite taiate cubulete

Pentru decorat:
-4 nectarine 
-1 plic tort gelee transparent

Pentru blat, maruntim biscuitii, ii amestecam cu zaharul pudra, esenta de migdale si untul topit. Pe tava pe care vom pune tortul, asezam inelul detasabil al unei forme de tort, punem biscuitii si ii intindem cu lingura, astfel incat sa obtinem un aluat.Punem tava la frigider, timp in care pregatim crema.

Gelatina o punem in lapte sa se umfle. Iaurturile le amestecam cu zaharul pudra, adaugam gelatina pe care in prealabil o topim cu grija. Atentie, nu trebuie sa fiarba, doar sa fie calduta si lichida. Incorporam si frisca batuta si adaugam bucati de piersici sau nectarine. Turnam toata crema si dam la frigider pentru 2 ore, dupa care punem deasupra fructele taiate feliute subtiri si turnam jeleul preparat conform instructiunilor de pe plic. Mai lasam tortul 2 ore, dupa care indepartam inelul detasabil si servim cu mare pofta, alaturi de o cafeluta .






14 comentarii:

  1. Cum arata!!!Vrei sa imi dai de lucru,cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Teo, draga mea, nu-ti ia mai mult de 15 minute. Hai, 20. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata superrr!ca de altfel tot ce faci tu!
    O saptamana buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tareee bine arata.Eu raman doar cu gandul la aroma pe care o are tortul (sunt la "dieta")si nu mai prepar dulciuri in ultimul timp pentru consum "intern",dar nu pot sa nu remarc cat de harnicuta esti de cand te-ai intors din concediu.Foarte activa pe blog.Felicitari si tine-o tot asa...desfata-ne cu retete minunate.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata bine..eu pe vremuri faceamm asta din cutie de la Dr Oetker si tare mult ne placea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm ce bine arta sectiunea, super combinatie , imi place!

    RăspundețiȘtergere
  7. as papa si eu o feliuta!!! ... arata fff bine , iar nectarinele imi plac de numa !!

    RăspundețiȘtergere
  8. avec la nectarine il doit être bien frais bravo un vrai chef-d’œuvre
    à bientôt

    RăspundețiȘtergere
  9. Am facut si eu tortul dupa acesta reteta si aiesit fantastic.Multumesc mult pentru reteta. La-m pus si eu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. te roooog, spune cum tai feliile fara sa se adanceasca piersicile in crema si sa se turteasca totul? Asta patesc la toate torturile care contin fructe in crema, sau peste ea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga "Anonim", ai nevoie doar de un cutit ascutit, care taie bine. Atat. In rest, tai usor, cu grija si felia ramane frumoasa. Asta daca si crema e destul de tare. Crema de la acest tort contine gelatina, deci nu are cum sa se turteasca.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.