sâmbătă, 26 decembrie 2009

Tort ciocolatos



Pentru crema am folosit:
-500 ml creme patisserie Meegle
-300 g ciocolata (2 amarui si 1 cu lapte)
-2 plicuri nesscafe


Ciocolata se rupe bucatele si se adauga peste frisca, la fel si pliculetele de nesscafe. Se pune la foc mic, se amesteca pana se topeste ciocolata, avand grija sa nu fiarba frisca pentru ca nu se mai poate bate.
Dupa ce s-a topit, se pune in frigider pentru cel putin 2 ore, ideal e sa stea mai mult, apoi se bate.


Asa arata crema. Ciocolata amaruie nu s-a topit de tot, ramanand in crema mici "aschii" de ciocolata. 


Blatul l-am facut din:
-6 oua
-2 linguri apa rece
-1 lingura ulei
-8 linguri zahar
-8 linguri faina
-1 plic praf de copt dr. Oetker
-2 linguri cacao


Dupa ce s-a racit, l-am taiat in doua si l-am insiropat cu un sirop obtinut din apa, zahar si esenta de rom. Am pus toata crema pe primul blat, am pus deasupra al doilea blat si l-am pus la frigider pentru 1 ora dupa care l-am glazutrat cu ciocolata menaj neagra si ciocolata alba.

Si l-am ornat (mai bine n-o faceam ca nu-mi place ce a iesit) cu frisca. Pentru frisca roz am folosit colorant, pentru cea verde sirop de menta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.