luni, 5 decembrie 2022

Steak de conopida

 

Cu ceva timp in urma, pregateam "friptura" din ciuperci pleurotus la cuptor. Marturisesc ca mie mi-au placut foarte tare ciupercile pregatite astfel, dar Alex n-a fost foarte incantat de ele, dat fiind faptul ca ciupercile pleurotus au o textura gumata, cauciucata si nu toti le apreciaza. 

Dupa ce am vazut pe mai multe siteuri "friptura" de conopida, am zis ca trebuie neaparat incercata. Sigur ca mi-a suras varianta cu  mozarella, dar pentru ca Alex vrea sa manance exclusiv vegan, am renuntat la mozarella si am folosit drojdie inactiva, care are o aroma de branza.

 Ingrediente:

- 2 conopide indesate

-ulei de masline

-sare

-piper

-usturoi

-fulgi de chili

-fulgi de drojdie inactiva

 

Conopida se spala si se feliaza . Feliile trebuie sa aiba o grosime de aproximativ 2 cm. Se ung cu ulei de masline, se condimenteaza cu sare, piper, fulgi de chili, usturoi pe ambele parti si se pun intr-o tava pe hartie de copt. Deasupra am presarat fulgi de drojdie inactiva si am copt in cuptorul preincalzit la 180 C,timp de 20 minute.


 
 
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.