marți, 13 octombrie 2009

Lasagna

Avem nevoie de:


-500 g carne tocata (eu am pus de pui)

-300 g ciuperci

-o ceapa

-o cutie rosii in bulion

-pentru sosul bechamel, faina, unt, lapte, cascaval ras, nucsoara

-oregano, sare, piper, putin ulei

-500 g paste (sper sa se vada in poza de care am pus), insa in principiu merg orice fel de paste

Ceapa se taie marunt (a mea e taiata mai cu toporul , se caleste in putin ulei. Se adauga ciupercile (eu am pus mai intai coditele, am calit putin, apoi am pus palariile taiate feliute), in final carnea tocata si se lasa sa fiarba putin,
apoi se adauga toata cutia de rosii in bulion. Cutia mea avea 400 g dar cred ca mergea si mai multa. Se adauga sare, piper, oregano si se lasa sa fiarba vreo 10 minute.
Se face si sosul bechamel. Etapele nu le-am mai pozat, ca fiecare stie sa faca.
Pastele se fierb in apa cu sare si putin ulei ca sa nu se lipeasca, vreo 7 minute, dupa care se scurg.


Se unge tava cu ulei, se pune un strat de sos bechamel, apoi un rand de paste, sos de rosii, carne ciuperci, din nou sos bechamel, paste, etc


Se rade cascaval deasupra, se pune la cuptor 30 minute. Pofta buna!
                                            asa arata inainte de a fi pusa in cuptor
si asa arata gata scoasa din cuptor


                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.