sâmbătă, 30 octombrie 2010

Dovleac copt


Desi nu prea mi-a placut niciodata dovleacul, ieri vazand piata plina de dovleci am cumparat o bucata si am copt-o azi dimineata. A fost bun si dulce si cred ca am sa mai cumpar si am sa mai coc. Cu atat mai mult cu cat stiu ca dovleacul dovleacul este plin de antioxidanti si beta-caroten. Pulpa de dovleac contine vitamine, in special provitamina A, vitaminele E si C, saruri minerale, hidrati de carbon, protide, iar semintele contin ulei, protide, lecitina, rezine si enzime cu proprietati antihelmintice. 


Se taie in felii potrivite, care se pun in cuptor la foc mic pana se coc. Eu cred ca le-am lasat vreo doua ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.