sâmbătă, 4 septembrie 2010

Clatite cu ciuperci si cascaval


Aluatul de clatite e foarte simplu, cred ca oricine stie sa faca clatite.
Eu n-am cantitati anume pentru aluat, il fac dupa ochi.

Avem nevoie de:

-faina
-2 oua
-ulei(eu pun intotdeauna ulei in compozitie si prajesc clatitele in tigaia de teflon)
-lapte
-apa minerala eu pun cam jumate lapte jumate apa minerale, pentru ca apa minerala face clatitele pufoase)
-sare, piper



Pentru umplutura avem nevoie de:
-400 g ciuperci
-1 gogosar
-1 ceapa
-sare, piper
-marar verde
-cascaval

Tocam ceapa si ardeiul, le calim in ulei, apoi adaugam si ciupercile taiate cubulete. Le calim si pe acestea . Ciupercile vor lasa apa si trebuie fierte pana se evapora toata apa. Se asezoneaza cu sare, piper, marar dupa gust si se amesteca cu cascavalul ras.



Se umple clatitele, se ruleaza si se pun intr-un vas termorezistent, uns cu unt. Se ung cu smantana si se rade cascaval deasupra. Se pun in cuptor pentru 20-25 minute.





2 comentarii:

  1. Si mie imi plac foarte mult clatitele astea. Dar eu le fac cu sunca si ciuperci deobicei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, merg si cu sunca, numai ca mie imi plac mult retetele fara carne. :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.