vineri, 3 mai 2019

Rulouri cu spanac si branza


 

Aceste rulouri cu spanac si branza sunt ideale pentru micul dejun, pentru pus la pachet la scoala, le puteti pregati seara si a doua zi vor fi la fel de pufoase si delicioase. Eu incerc sa folosesc spanacul in tot felul de tarte si placinte, pentru ca astfel il mananca si Alex. Ce mic in schimb se stramba cand vede ceva verde, chiar si o frunza de patrunjel si pe ea inca n-am reusit sa determin sa guste nimic gatit cu spanac sau cu alte "frunze". Ma gandesc ce bune ar fi aceste rulouri cu leurda, dar din pacate leurda nu se mai gaseste. Eu, ca de obicei, am facut aluatul la masina de paine

Ingrediente aluat:
-1 ou
-1 lingurita sare
-1 lingurita zahar
-3 linguri ulei de masline
-250 ml lapte caldut
-500 g faina
-1 plic drojdie uscata 

Exact in ordinea in care am scris ingredientele, acestea se pun in cuva masinii de paine, se seteaza masina pe programul de framantare si dospire si ...cam atat. O lasam sa-si faca linistita treaba. In timpul framantarii, mai ridicam capacul si ne uitam daca nu cumva aluatul e prea moale si lipicios. Atunci mai adaugam o lingura sau doua de faina. Va trebui sa obtinem o bila de aluat care nu se lipeste de cuva masinii de paine. 

Umplutura:
-500 g spanac proaspat
-150 g branza telemea
-3 fire usturoi verde
-1 ou
-sare

Spalati bine 500 g spanac, astfel incat sa nu mai ramana fir de nisip printre frunze, il pueti la fiert 5 minute, apoi il scurgeti bine (presati bine cu o paleta, sa se scurga toata apa). Il tocati cu cutitul, adaugati un ou batut, 150 g telemea rasa, 3 fire de usturoi verde tocat marunt si o lingurita sare. Amestecati si asteptati sa termine masina de paine. . Apoi intindeti aluatul sub forma de dreptunghi. Puneti deasupra umplutura de spanac si branza, rulati si il impartiti in 12 bucati cat de cat egale, pe care le puneti in tava exact cum se vede in imagini. Ungeti cu galbenus de ou si acoperiti tava 10-15 minute cu un prosop. Apoi coaceti aproximativ 45-50 minute. Sunt atat de bune incat eu am facut doua zile la rand aceste rulouri si cred ca in week-end le repet. Enjoy!
 




Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.