sâmbătă, 16 iulie 2016

Rulada cu zmeura si crema mascarpone



Pentru blat:
-4 oua
-4 linguri zahar
-2 linguri ulei
-4 linguri faina
Crema:
-250 g mascarpone
-250 ml frisca
-3-4 linguri zahar pudra
-dulceata de zmeura fara samburi
-zmeura
Se bat albusurile spuma, se adauga zaharul si se bat in continuare pana se topeste zaharul, apoi se adauga uleiul si galbenusurile si se amesteca bine, apoi se adauga faina, amestecand usor cu lingura pana se inglobeaza. Se toarna amestecul pentru blat intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Eu pentru rulade folosesc intotdeauna tava de la aragaz. Se coace blatul 14 minute (dupa cuptorul meu :) ). In tot cazul cand incepe sa devina auriu pe margini, e gata. Eu niciodata nu aplic metoda cu rulatul blatului intr-un prosop umed, pentru ca am patit-o o data. De atunci las blatul cateva minute sa se racoreasca, apoi desprind hartia si cand rulada s-a racit, o ung cu gemul de zmeura, apoi pun crema, cateza zmeurici si rulez eventual ajutandu-ma de hartia de copt. 
Pentru crema, se amesteca frisca cu zaharul pudra si cu mascarpone si se bate bine pana devine o crema suficient de tare.  Eu am umplut rulada cu jumatate din cantitatea de crema iar cu cealalta jumatate am ornat rulada pentru a-i da un aspect mai festiv, apoi am decorat cu zmeura, frunze de menta si gem de zmeura fara samburi (care e destul de subtire, are consistenta unui sos sau topping mai degraba).







Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.