duminică, 28 februarie 2010

Salam de biscuiti


-500 g biscuiti zdrobiti
-nuci
-stafide "imbatate" in rom
-visine din visinata
-100 g ciocolata menaj rasa
-o cescuta cafea tare




-

Pentru sirop:
-250 g zahar
-4 linguri apa
-2 linguri cacao
-100 g unt

Apa si zaharul se pun la fiert pana cand zaharul se topeste de tot si ramane un sirop limpede. Se adauga cacao si untul.


Biscuitii se amesteca cu restul ingredientelor. Se adauga cafeaua fiarta si in final siropul de ciocolata. Daca amestecul e prea uscat, se mai adauga cafea sau lapte. Compozitia rezultata se pune pe folie alimentara, se da forma unui baton de salam si se pune in frigider pentru minim 2 ore.





6 comentarii:

  1. Foarte bun si asta. Si eu am facut de ziua mea si am uitat sa il fotografiez. Data viitoare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Bianca. Si noua ne place si ieri n-am avut chef de nimic mai complicat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca vede sotul meu ce bunatate ai facut tu acolo, ma pune sa-i fac maine chiar.. e dulcele lui preferat.. simplu si bun.
    Felicitari, arata tare bine!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte reusit salamul de biscuiti,eu n-am facut niciodata cu visine din visinata.Foarte buna idee,data urmatoare incerc si asa

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc fetelor.
    Olguta, intr-adevar e ceva cat se poate de simplu.
    Vio, in principiu se poate adauga orice, dupa gust.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristinaaa :)
    sa stii ca ma gandisem d eo saptamana sa fac si eu dar ....am facut alceva :)
    da de data acesta chiar o s ama pun sa fac ...nu am mancat de fff mul timp si mi-e tare dor
    apropo dute sa vezi daca poti s aintri la mine pe blog cand ai timp pt.ca mi-am modificat temple ;)
    SI GIOCEI TAI MAU DAT GATA :) (Imi aduc aminte de mamica mea ,d ecand eram la scola )8 martie)....te pup pa

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.