sâmbătă, 27 februarie 2010

Ravioli cu ciuperci


De cand am vazut la Alison aceasta reteta, am zis neaparat fac si eu. E ceva mai mult de lucru dar merita.
Merci Alison pentru reteta.

Pentru umplutura:
-500 g ciuperci
-1 ceapa
-1 bucata usturoi
-12 linguri pasta de rosii
-ulei de masline, sare, piper

Ceapa tocata se caleste in ulei de masline. Se adauga ciupercile taiate, usturoiul, sare si piper si se lasa pana aproape scade toata apa lasata de ciuperci. Se adauga pasta de rosii si se lasa sa se raceasca de tot.


Pentru aluat:
-3 oua
-faina cat cuprinde (aproximativ 2 linguri pline /ou
Se face un aluat nelipicios.


Eu am impartit aluatul in 4 parti egale pe care le-am intins si am asezat gramajoare de ciuperci, am acoperit cu cealalta parte din aluat si am taiat cu rola (veche de 100 de ani, ramasa de la bunica).



Asa arata ravioli, nu la fel de frumosi ca si cei cumparati dar cel putin la fel de buni.


Se fierb in apa cu sare aproximativ 8-10 minute si se servesc cu sos. Eu am cumparat un sos pentru paste, cu capere si masline verzi.

2 comentarii:

  1. criss ti-au iesit tare reusite.o sa incer si eu reteta cat de curand pentru ca si noua ne plac pastele de orice fel.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Sarah. Si noua ne plac pastele de orice fel.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.