marți, 16 februarie 2010

Cartile de povesti de la Adevarul

Cu ceva timp in urma scriam aici pe blog despre modul cum am reusit sa procur o parte din cartile de povesti de la Adevarul si cum am ajuns sa dau spaga si pentru carti. (Asta e Romania, ne place sau nu.)O doamna draguta mi-a scris pe blog si mi-a promis ca imi cumpara cartile care lipseau din colectie. Ieri cartile mult asteptate au sosit.
Multumesc Marieta pentru carti, multumesc pentru amabilitate, I-ai facut o mare bucurie lui Alex. (Un pupic din partea lui).
Iata-le

si colectia completa


7 comentarii:

  1. Le-am luat si noi pe toate, fara spaga, nu sunt de acord cu asta. La un drum prin Bucuresti, la Libraria Adevarul le gasesti pe toate, inclusiv enciclopediile care au aparut acum.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca la Bucuresti se gasesc, doar de acolo le-am primit. Insa in Tg. Mures alta e situatia. Crede-ma, am umblat de mi-au sarit capacele si tot n-am reusit sa gasesc fara "pile" nicio carte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Il pup si eu pe Alex si ma bucur mult ca a primit cartile care-i lipseau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim Micule. Pe unde ai umblat? Toata lumea ti-a dus dorul.

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am avut net draga mea.Nu mai gasesc casuta de dialog asa ca-ti scriu aici.

    "La multi ani", multa fericire, sanatate si numai bucurii de acum inainte pentru tine si familia ta.
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. Enciclopediile pentru copii care au aparut la Adevarul nu trebuie ratate sub nici o forma. A mai ramas de aparut ultimul numar. M-as bucura pentru Alex sa mai treaca doamna Marieta pe aici.:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Enciclopediile am reusit sa le procuram toate pana acum. Si acum multumita Marietei avem si cartile de povesti.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.