sâmbătă, 6 februarie 2010

Prajitura "Krem duo"


Blat:
-5 oua
-5 linguri zahar
-1 lingura ulei
-2 linguri apa
-5 linguri faiana
-2 linguri cacao
-1 praf de copt


Crema de vanilie:
-1 plic Creme Ole de vanilie
-200 ml lapte
-200 ml frisca (cremme patiserie)

Crema de ciocolata
-1 plic Creme Ole de ciocolata
-200 ml lapte
    -200 ml frisca (cremme patiserie)





Blatul l-am insiropat cu apa+zahar+esenta de rom.



Peste blat am pus crema de vanilie (din care am pastrat 3 linguri pentru ornare).
Peste crema de vanilie am pus crema de ciocolata. Aici ar fi trebuit sa procedez altfel, ar fi trebuit sa tai blatul in doua, pe primul blat sa fi pus creme de vanilie si pe al doilea crema de ciocolata.



Pentru glazura am topit ciocolata cu arahide. Si am ornat pe margine cu crema ramasa.




4 comentarii:

  1. Arata de milioane.Sunt convinsa ca-i de milioane si gustul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare bine prajitura asta.
    Sigur e si gustoasa.
    De cati cm lungime e tava ta de faci din 5 oua?

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Bianca. Am mai multe tavi, aceasta are cred 25/35 cm (nu am masurat-o). Dar am si tava mai mare.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.