duminică, 31 ianuarie 2010

Friptura de curcan la punga

Am mai avut in congelator 2 pulpe si 2 aripi de curcan. Si cum pasarile de tara au carnea tare si noua nu prea ne plac, am facut friptura la punga. Astfel carnea se fragezeste si se face in suc propriu.

punga pentru fripturi
Am uns pulpele cu ulei de masline si le-am condimentat carnea cu sare, piper, boia de ardei, cimbru si rozmarin. Le-am lasat doar 2 ore. Trebuia de seara pana dimineata dar eu am uitat ieri sa scot carnea din congelator, mi-am amintit abia aseara.
Se pune carnea in punga. Se leaga punga cu clipsul special, apoi deasupra se inteapa din loc in loc cu un ac. pentru ca in cuptor ea se umfla foarte tare, se face ca un balon.

Se pune punga pe gratar in cuptor, pe randul din mijloc, fara insa a scoate tava.

Eu am tinut carnea 2 ore, avand in vedere ca era carne de la tara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.