duminică, 17 ianuarie 2010

Ardei umpluti



-500 g carne tocata amestec
-o cescuta orez
-7 ardei (atat am pus eu, aveam ardei congelati)
-2 morcovi
-1 ceapa
-frunze de telina
-500 ml suc de rosii (am uitat sa-l pozez)



Orezul se spala bine, se amesteca apoi cu carnea tocata, se condimenteaza cu sare, piper si cu acest amestec se umple ardeii. In cazul ardeilor congelati e bine sa fie umpluti asa inghetat, nu trebuie lasati sa se decongeleze pentru ca se inmoaie si se rup.



Ceapa, morcovii taiati si frunzele de telina se pun la fiert in apa (eu am adaugat si delikat).



Cand incepe sa fiarba apa, se adauga si ardeii. Se lasa sa fiarba 20-25 minute.
Intr-o cratita se pun 2 linguri faina si putin ulei. Se pune pe foc mic amestecand in continuu sa nu se arda faina. Se adauga apoi sucul de rosii care se va ingrosa ca un sos. Peste sos se toarna treptat cate un polonic de supa si se lasa sa fiarba, dupa care tot acest sos se toarna in supa. Eu l-am strecurat sa nu aiba cocoloase de faina.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.