vineri, 29 ianuarie 2010

Budinca din branza de vaca


Aceasta reteta am luat-o de pe blogul Laurei. Multumesc Laura, e o reteta excelenta si exact pe gustul baietelului meu.


- 300 g branza de vaci dulce
- 120 g zahar
- 2 linguri de gris
- 1/2 cescuta cu lapte
- 3 oua
- stafide
- coaja rasa de lamaie (optional)
- putin unt

Intr-un bol am pus cele 3 oua, zaharul, vanilia, coaja de lamaie si le-am batut cu mixerul. Am adaugat branza de vaca, grisul, laptele si In final stafidele. Am uns cu unt un vas termorezistent (care s-a dovedit a fi destul de mic pentru aceasta cantitate de compozitie). Am turnat compozitia in vas si am pus vasul la cuptor pentru 30 min.



Clar e nevoie de un vas mai mare , dupa cum se poate vedea in poza.



Se scoate budinca pe o farfurie. Iese foarte usor, nu se lipeste de peretii vasului.



Se serveste pudrata cu zahar, sau cu dulceata deasupra.




2 comentarii:

  1. Wow, cat de frumoasa si pufoasa ti-a iesit!!!!!!!!!!! Ma bucur mult, Cristina :)
    ...mai ales ca a papat si puiul tau cu mare pofta :)
    Pupici dulci!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Laura. Imi plac retetele tale asa ca mai "fur" de la tine.
    Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.