joi, 28 ianuarie 2010

Supa de oua


-2 morcovi
 -o ceapa
   -o feliuta de kaizer
-4 oua
-300 ml smantana
-o cescuta de orez
-2 cremvusti (am uitat sa-i pozez)
-tarhon + o lingura otet
-delikat


Ceapa taiata marunt se caleste in ulei, se adauga kaizerul taiat cubulete, morcovii rasi si se calesc toate impreuna. Se adauga apa, se pune la fiert. Cand incepe sa fiarba, se adauga cremvustii taiati feliute si orezul.

Cand orezul e aproape fiert, se adauga ouale. Ne putem ajuta de o lingura astfel incat ouale sa ramana intregi si frumoase. Eu le-am spart pur si simplu si au iesit mai "zdrentaroase" . Se pune tarhonul taiat marunt, o lingurita de otet si se mai lasa pana fierb ouale. In final se adauga smantana.



2 comentarii:

  1. N-am mai facut supa de oua de foarte mult timp. Era specialitatea mamei. Mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ghiocel. Nici eu n-am mai facut, insa e o solutie cand nu ai timp si nici inspiratie. Se face foarte repede .

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.