sâmbătă, 7 aprilie 2012

Tarta cu spanac III


Tarta cu spanac e preferata lui Alex si in aceasta perioada e la ordinea zilei. In primavara aceasta am facut deja de 3 ori tarta si mai urmeaza. :) Motivul pentru care o postez din nou este pentru ca pur si simplu imi place cum mi-au iesit pozele. :D Chiar daca am mai postat-o deja, n-am sa pun reteta pentru ca e aceeasi ca si aici
Imi place aceasta perioada din an, pentru ca pietele sunt pline de verdeturi si imi place sa profit din plin de tot ce e verde (ceapa, salata, spanac si...frunze de ridichi). Da, frunze de ridichi, pe care le-am descoperit abia anul trecut dar despre care am citit ca ar avea o multime de proprietati benefice pentru organismul nostru. Deci stati pe aproape ca urmeaza si retete cu frunze de ridichi. 




3 comentarii:

  1. Intr-adevar apetisante fotografiile! Despre frunzele de ridichi am citit si eu prima data pe site-uri straine. Si la inceput eram nedumerita - credeam ca nu traduc corect. Am inteles ca trebuie sa fie foarte tinere. Astept cu interes.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.