duminică, 21 noiembrie 2010

Tort fluture


Blatul: (acelasi de la tortul cu trandafiri)
-6 oua
-8 linguri zahar
-2 linguri apa
-2 linguri ulei
-6 linguri faina
-3 linguri cacao
-1 praf de copt



Crema:
-400 ml frisca (crema patiserie)
-3 linguri crema finetti

Pentru uns blatul, 1/2 borcan dulceata de visine.
-500 g visine din congelator

Pentru insiropat blatul:
-sucul de la visine
-zahar
-apa
-visinata


Blatul se taie in doua, se insiropeaza, se unge cu gemul de visine, se pune crema, aproximativ 2/3 parte din crema, se pun din loc in loc visinele scurse, se acopera cu cel de-al doile blat insiropat si uns cu crema.

 

Se taie in doua si se transfera pe un platou, dandu-ise forma unui fluture, se acopera cu frisca si se orneaza dupa imaginatie. Eu am ornat cu niste aveline din frisca, cu visine si figurine din ciocolata topita.





16 comentarii:

  1. Realmente preciosa, esto es una obra de arte.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  2. Gracias Jose Manuel. Muy amable de tu parte.
    Saludos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte fain arata!!!
    Ai grija la kg ca vad ca tot faci dulce:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Criss ce bine arata fluturasul iar interiorul e apetisant rau.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata minunat... chiar un fluture gata sa zboare. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci Bianca. Lasa ca n-am mancat-o eu pe toata. :) Am avut musafiri, am dus si la mama asa ca portia mea a fost doar de doua felii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Sara. Se putea si mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte aspectuos. elegant si apetisant.
    Pup Alex si-i doresc sanatate sotului tau.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult Silvia. Mai am mult pana sa ajung o artista. In primul rand am nevoie de ustensile.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.