sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Pulpe de pui pe sare


De curand mi-am amintit de aceasta reteta, pe care am mai facut-o cu mult timp in urma,  foarte buna si foarte simpla si m-am gandit sa mai schimb modul de preparare al pulpelor de pui. Avem nevoie de:

-pulpe de pui
-1 kg sare grunjoasa
-piper
-boia de ardei
-usturoi

Pulpele de pui se curata, se spala si se condimenteaza cu piper, usturoi, boia de ardei. 
Sarea se pune in tava de la aragaz, pe hartie de copt si pe sare se pun pulpele de pui.


Se pune tava in cuptor pentru 30 minute, dupa care pulpele se intorc pe partea cealalta si se mai lasa 30 minute. (eu m-am luat cu treburile si am uitat de ele asa ca le-am lasat mai mult si au devenit mai crocante dar tot foarte bune)


Cand sunt gata, se indeparteaza crusta de sare si se servesc cu garnitura preferata si neaparat cu ardei copti.:)



6 comentarii:

  1. din cate imi amintesc,se poate prepara si pestele in acelasi mod,n-am incercat niciodata,dar pare interesant

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bune.Facea si mami.
    Un pupic pentru Alex si multa sanatate sotului tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am facut niciodata si am auzit ca ar fi bune.
    Dar mi se pare o mare risipa sarea aia care ma gandesc ca se arunca:))
    Prefer sa le pun in tava langa niste legume.

    RăspundețiȘtergere
  4. Craita, de peste nu stiu insa stiu ca se poate face si puiul intreg asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca, intr-adevar sarea se arunca, dar costa doar 1 leu/kg asa ca nu e chiar o risipa atat de mare.:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.