duminică, 21 noiembrie 2010

Supa crema de legume cu ciuperci


Azi am facut o supa cu putine calorii dar foarte foarte buna la gust. Desigur Alex n-a vrut sa o guste dar asta deja nu mai e o noutate. :)
Avem nevoie de legume dupa preferinta. Eu am pus ce aveam prin casa.

-1 ceapa
-4 morcovi
-4 cartofi
-cateva buchetele de conopida
-400 g ciuperci
-sare, putin ulei
-smantana si crutoane pentru servit
-se poate adauga radacina de patrunjel sau pastarnac, telina, etc. (eu n-am avut asa ca n-am pus)

Intr-o oala se pun ceapa si morcovii la fiert. Cand morcovii sunt aproape fierti, se adauga conopida si cartofii si se lasa sa fiarba pana cand legumele s-au inmuiat. Se strecoara apoi, dar fara a se arunca apa in care au fiert legumele.
Ciupercile se taie feliute subtiri si se calesc in putin ulei.(eu le-am calit in tigaia de teflon, astfel ca o lingurita de ulei mi-a ajuns)
Legumele se pun intr-un bol si se paseaza cu mixerul vertical.


Peste piureul de legume se toarna apa in care au fiert legumele, se adauga sare dupa gut, se pun si ciupercile calite si se mai lasa sa fiarba 5 minute. 


Se serveste cu smantana si crutoane din paine sau paine prajita.


2 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.