sâmbătă, 3 decembrie 2011

Trandafiri si frunze din pasta de lapte praf


Pentru un tort pe care il voi face saptamana viitoare,am facut niste trandafiri roz si...roz.. Cei roz mai inchis trebuiau de fapt sa fie rosii, dar neavand colorant rosu, din amestec mi-au iesit doar un roz mai inchis. Sper sa nu fie o problema prea mare. Oricum eu mai incerc pana imi ies rosii cum vreau eu. :)
Am ales pasta de lapte praf pentru ca e mult mai elastica si mai maleabila si florile ies mai fine si mai lucioase.




16 comentarii:

  1. Criss... fff frumositrandafirii... Sa stii ca eu am fost dezamagita de sarma de flori... Nu imi tine trandafirii si nici frunzele...Sunt prea grei!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumosi trandafirii! se vede ca esti foarte priceputa si indemanatica! :* seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina, ti-au iesit foarte frumos trandafirii. Pasta asta de lapte praf se intareste cand se usuca? sau este destul de tare sa stea trandafirii? Eu am lucrat cu pasta de zahar cumparata care se usuca si se intareste - casanta - si ma intrebam cum lucreaza si altii :) Curiozitatea :)) O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumosi ti-au iesit!Felicitari ca ai atata rabdare!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Felis. Frunzele stau foarte bune, florile nu stau chiar drept.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mihaela, si pasta de lapte praf se intareste destul de repede, de aceea e bine sa ne facem o cantitate mica de pasta. Pentru acoperit torturi eu sincer n-o recomand. Cu pasta de zahar am incercat si eu sa lucrez, la fel se intareste repede. Pentru flori si pentru modelat e mai buna pasta de lapte praf, e mai elastica si mai maleabila.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o intrebare. Prepari tu pasta de lapte praf sau o cumperi?

      Ștergere
    2. Pasta de lapte praf o faci tu? Daca da, ne dai si reteta? Multumesc.

      Ștergere
  7. Buna Cristina, te astept cu drag la provocarea lunii decembrie "Dulce Romanie". Intra sa vezi cu ce ingrediente te provoc

    http://brindusascheaua.blogspot.com/2011/12/provocarea-lunii-decembrie-2011-dulce.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Son preciosas las rosas, pero al traducir como las has hecho no me sale con que pasta ¿es fondant? me gustaría saber con que pasta están hechas. Gracias

    RăspundețiȘtergere
  9. sint superbi trandafirii!!care este reteta?TORINA

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.