sâmbătă, 4 iunie 2016

Biscuiti cu unt, pentru bebelusi


Pentru pitica mea (si nu numai :) )am facut niste biscuiti dragalasi, numai buni de rontait cand iesim la plimbare cu caruciorul. Si cum biscuitii din comert contin tot felul de minuni , de la ulei de palmier la emulgatori, agenti de crestere si afanare, etc. 

Ingrediente:
-100 g unt moale
-80 g zahar pudra
-1 plic zahar vanilat
-1 galbenus de ou
-180 g faina

Untul moale se spumeaza impreuna cu zaharul pudra si zaharul vanilat. Se adauga apoi galbenusul de ou si jumatate din faina. Se omogenizeaza, apoi se lasa mixerul deoparte si se adauga restul de faina, framantand cu mana. Aluatul rezultat se infasoara in folie alimentara si se pune in frigider pentru o ora. Dupa acest timp, se scoate aluatul, se intinde intr-o foaie de aproximativ 3-4 mm, pe planseta usor infainata. Se decupeaza cu forme de biscuiti. Eu am folosit decupatoare cu stampila Hello Kitty, ca doar am facut biscuitii pentru mica printesa. ;) Se pun biscuitii in tava pe hartie de copt si se coc aproximativ 12-15 minute (in functie de cuptor), sau pana observati ca devin usor aurii pe margini. Eu am topit o singura patratica de ciocolata neagra si cu ajutorul unei scobitori, am pictat ochii si mustatile pisicutelor. Dar puteti topi si o patratica de ciocolata alba, in care sa adaugati foarte putin colorant galben pentru nasul pisicutelor sau un strop de colorant rosu pentru a picta funditele. Eu am renuntat la aceasta parte, pentru ca totusi bebelusa mea are doar un an si o luna si atat cat se poate, vreau sa o feresc de chimicale. 





Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.