sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Paste cu cartofi


Din ciclul "retete de criza" :) va prezit pastele cu cartofi. O reteta foarte simpla si relativ buna (nu tocmai pe gustul meu).

-5-6 cartofi fierti in coaja 
-1 ceapa
-300 g paste 
-ulei
-sare dupa gust
-piper
-boia de ardei iute


Cartofii se fierb in coaja, se lasa sa se raceasca apoi se curata. Trebuie sa fie reci pentru ca altfel se zdrobesc si nu se pot taia cubulete. Ceapa se toaca si se caleste in ulei, se adauga cubuletele de cartofi, sare, piper, boia iute si pastele fierte in apa cu sare si scurse. 



4 comentarii:

  1. As vrea si eu o portie... e o combinatie care mie imi place...

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca reteta de criza:)) Paste cu cartofi fierti fara ceva carne? Sau maioneza sau orice altceva? Neah...nu merge:))
    Duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felis, mie imi plac pastele, adevarul e ca reteta asta n-as inscrie-o la favorite. Dar o data se poate manca. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Baiatul meu este fan paste,de orcefel!Asa cu cartofi nu am pregatit nici o data,am sa-i spun sa vad ce parere are!
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.