duminică, 2 octombrie 2016

Gulas de vitel la crock-pot


Ieri am pus din nou oala fantastica la treaba. Despre cat de multumita sunt de Crock-Pot, nici nu va pot spune. Ma ajuta enorm si o folosesc cu mare drag. De fiecare data le trimit ganduri bune prietenilor de pe Bucataras, cei care m-au cadorisit cu acest minunat aparat de gatit.
 Comparativ cu metodele tradiţionale, gătirea lentă 'slow cooking', la o temperatură relativ scăzută, presupune menţinerea în întregime a nutrienţilor în mâncare.
Nu trebuie să fii bucătar profesionist ca să găteşti mâncăruri savuroase. Doar adaugi ingredientele şi CROCK POT se ocupă de restul, fără supraveghere. 
In cazul de fata e vorba despre un gulas cu carne de vitel si legume. Practic am aruncat ingredientele in vas si mai departe s-a ocupat el singur de gatit, eu intre timp m-am ocupat de altceva. Ideal e ca pot pleca de acasa si pot lasa vasul nesupravegheat, nu se intampla nimic, consuma putin, aproximativ cat un bec iar gustul mancarii e incomparabil cu cel gatit pe aragaz. Orice mancare simpla cum e si acest banal gulas, e mult mai savuroasa si aromele se imbina perfect.

Ingrediente:
-300 g carne de vitel
-2 cepe
-1 morcov mare
-1 capia
-300 ml suc de rosii
-200 ml apa
-1 foaie de dafin
-1 lingurita chimen
-sare
-piper
-patrunjel verde

In timp ce eu imi pregateam ingredientele, pitica mea a inhatat morcovul, a fugit cu el in camera si a inceput sa-l rontaie cu pofta, in timp ce urmarea cu atentie filmuletele de pe Duck TV, asa ca am curatat altul. :)
 
 
 In vasul Crock-Pot se pune ceapa taiata solzisori, ardeiul taiat felii subtiri, morcovul taiat rondele, cartofii taiati in sferturi si in final carnea taiata in bucati nu foarte mari, Se condimenteaza cu sare, piper, boia de ardei, chimen, se toarna sucul de rosii si apa, se pune capacul si se seteaza vasul pe High si uitati de el pentru aproximativ 4 ore. In final se presara patrunjel verde si cam asta e tot.






Un comentariu:

  1. La Crock Pot am facut pana acum (in repetate randuri): supa minestrone, ardei umpluti, carne (porc, pui sau curcan) cu legume (pastai verzi cu ceapa verde si usturoi sau brocolli), pandispan cu caise confiate.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.