sâmbătă, 15 octombrie 2016

Sigara borek - placinte tigarete turcesti


Sigara borek sunt de fapt niste placinte turcesti rulate sub forma de tigarete. P Se stie ca turcii sunt maestri in ale patiseriei si au tot felul de retete care mai de care mai bune si cu mai multe calorii.  Dar cine mai sta sa numere caloriile ca doar nu facem placinte in fiecare zi. :D Aceste tigarete se pot umple cu branza (cum am facut eu) sau cu carne tocata . Am vazut ca ei pun foarte mult patrunjel verde in compozitia de branza. Eu am pus putin patrunjel, sa nu strambe Alex din nas. :D Traditional, aceste placinte se fac cu foi youfka, dar pentru ca aici nu se gasesc, am folosit foi de placinta Edenia. Vreau sa spun ca din cele folosite pana acum, mi s-au parut cele mai bune. O foaie de placinta am taiat-o in 4 bucati, obtinand astfel 4 tigarete.

Ingrediente:
-6 foi de placinta
-300 g telemea de vaca
-200 g cascaval
-patrunjel verde
-1 albus de ou
-ulei pentru prajit

Telemeaua si cascavalul se dau pe razatoarea mare, se adauga patrunjelul tocat (eu am pus congelat) si se amesteca. Nu e nevoie sa adaugati sare pentru ca telemeaua e oricum sarata (chiar prea sarata pentru gustul meu). 
In imaginile de mai jos vedeti cum se ruleaza tigaretele, aproximativ la fel ca si sarmalele, dar capatul se inmoaie in albus de ou, acesta avand rolul de a lipi si sigila tigaretele. Cand sunt gata toate tigaretele, se prajesc in ulei incins, apoi se scot pe hartie absorbanta, se lasa putin sa se raceasca, apoi se servesc cu mare pofta. 
Enjoy!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.