luni, 16 mai 2016

Tort cub Rubik


Alexutul meu (chiar daca are deja 13 ani si e mai inalt decat mine, tot "Alexutul meu" ramanae), e mare fan cuburi Rubik. Are tot felul de cuburi (impropriu spus cuburi, pentru ca unele sunt hexagonale, piramidale, etc.) dar toate un soi de derivate ale clasicului cub Rubik. In fine, cum spuneam e mare fac, se cronometreaza, incearca sa rezolve in cateva secunde cubul Rubik, apoi incearca sa-si autodepaseasca propriul record. :) Si pentru ca luna mai e plina de evenimente in familia noastra (casatoria noastra si nasterea celor doi copii), m-am gandit sa-l surprind pe Alex cu un tort si sa incerc sa reproduc si cubul preferat. Totodata vroiam sa-i fac si o surpriza pentru performanta frumoasa obtinuta la concursul de biologie "George Emil Palade" si anume, locul I pe judet si calificarea in faza nationala a concursului. 
La geometrie n-am fost eu prea buna :P, dupa cum se vede si cubul n-a iesit tocmai perfect. Glumesc acum, dar stiti voi ca eu mereu sunt contra timp, in plus cand ai un bebe de 1 an, nu prea iti permiti sa bibilesti ore in sir la un tort. Mai era si destul de cald, pasta cam moale si oricat m-am straduit eu sa decupez patrate perfecte, acestea nu si-au pastrat forma , dar una peste alta, m-am apropiat de ceea ce vroiam sa fac. In tot cazul am reusit sa-i fac o surpriza frumoasa lui Alex si asta e tot ce conteaza.
Tortul e cel cu trei feluri de mousse de ciocolata, acoperit cu glazura oglinda iar pentru cub am facut un blat din albusuri din care am taiat 4 patrate egale, le-am insiropat foarte putin si are niste straturi mai subtiri din crema de frisca cu nutella. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.