luni, 23 mai 2016

Limonada cu capsuni si menta, fara zahar


Azi a fost prima zi de vara din acest an. Atat de cald incat am tot cautat umbra, desi mie imi place mult de tot soarele, dar azi am simtit efectiv ca arde ca intr-o zi caniculara. Odata cu temperatura de afara, creste si nevoia de hidratare si chiar daca apa e cea mai indicata, uneori mai vrem si ...altceva. :P Eu vin azi cu o idee salvatoare, o limonada cu capsuni si menta siii fara zahar! Asadar, delicioasa, sanatoasa si dietetica. In ajutorul nostru vine Green Sugar, indulcitorul natural cu extract din stevie, cu zero calorii si zero indice glicemic si care nu schimba gustul preparatelor. Azi am facut doar un litru de limonada, dar maine fac din nou si poimaine si...pana tine sezonul capsunilor. 

Ingrediente:
-300 g capsuni
-sucul de la doua lamai
-2 frunzulite de menta
-3 linguri rase indulcitor Green Sugar
-700 ml apa plata

Cu vreo doua saptamani in urma am cumparat de la Lidl un ghiveci in care erau cateva firicele plapande de menta si care in cateva zile au crescut si acum am o adevarata tufa de menta, asa ca o sa fac tot felul de limonade in vara aceasta. ;)


Capsunele curatate si spalate se pun intr-un vas impreuna cu cele doua frunzulite de menta si se paseaza cu mixerul vertical. (Se poate pune si mai multa menta daca va place, eu am vrut sa se simta mai tare aroma capsunilor si doar discret aroma de menta. Peste piureul de capsuni se toarna sucul stors de la cele doua lamai, apa si indulcitorul. Se amesteca sa se dizolve indulcitorul, se pune in frigider sa se raceasca (sau puteti adauga cuburi de gheata). Se serveste cu mare pofta, e delicios si racoritor si...hipocaloric. 





2 comentarii:

  1. Si mie imi place soarele dar nici prea prea . Limonada ta e super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gaby. Eu in schimb ador soarele si prefer o zi caniculara in locul unei zile ploioase.

      Ștergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.