duminică, 29 mai 2016

Cafe frappe



Cand vrei sa te rasfeti dar sa te si energizezi intr-o zi de vara, iti recomand un frappe rapid si delicios, pe care sa-l savurezi in liniste in timp ce te uiti la un film, citesti o carte sau te joci pet rescue saga pe facebook :D 

Ingrediente:
-100 ml cafea espresso
-80 ml lapte
-zahar dupa gust (eu niciodata nu beau cafeaua cu zahar)
-5 cuburi de cafea inghetata sau de gheata
-100 ml frisca
-ciocolata rasa


Eu am facut cuburi de cafea inghetata, dar puteti folosi si cuburi de gheata. Pentru cuburile de cafea inghetata, am facut un espresso (100 ml ) si l-am repartizat in forma pentru cuburi de gheata. Mi-au iesit 9 bucati. Laptele rece l-am turnat in vasul mixerului vertical si am mixat 2 minute la viteza maxima. Am facut apoi un espresso pe care l-am turnat peste lapte si am mai mixat 2 minute, apoi am turnat cafeaua cu lapte spumat intr-un pahar. Am batut frisca (n-am folosit-o pe toata pentru ca era prea multa) si am pus-o intr-un posh. Am adaugat cuburile de cafea inghetata, am ornat cu frisca si ciocolata rasa si a rezultat o bautura de cafea racoritoare si delicioasa. Puteti adauga diferite arome, dupa gust (rom, vanilie, cardamom, etc.) Eu prefer sa simt doar aroma cafelei. ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.